Managementul
relatiilor comerciale
Solaris furnizeaza solutii personalizate de business si management, workshop-uri si training-uri in domeniul Managementului Relatiilor Comerciale si Managementului Resurselor Umane. Asiguram consultanta in identificarea nevoilor de training, proiectand distinct fiecare modul de curs pentru a obtine solutii eficiente, adecvate pentru fiecare client in parte.
Cursurile de Management al Relatiilor Comerciale se adreseaza celor care lucreaza in domeniile vanzari/comercial, turism, automotive, constructii, asigurari-bancar, servicii medicale si oricaror companii care doresc sa isi construiasca o imagine de profesionisti si sa isi creasca profitul sigur, pe termen lung.
Emotia clientilor gestionata corect vinde produsul rapid si sigur. In acest sens oferim urmatoarele module personalizate de curs:
Soft skills – un curs inovator care sustine si formeaza comportament de profesionist in relatiile cu clientii, in multiple domenii de activitate: comerciale (vanzari – achizitii, mentenanta, import-export, reclamatii clienti), turism si servicii de alimentatie publica, servicii medicale, bancare, imobiliare, etc. Angajatii vor fi formati sa raspunda in mod constructiv nevoilor clientilor si implicati 100% in promovarea eficienta a produselor si serviciilor.
Corespondenta business – un program valoros pentru orice companie, prin care se urmareste insusirea si aplicarea unui vocabular elegant si eficient de catre echipele administrative, cu efect pozitiv si constructiv in situatii diverse. Acesta poate fi folosit in schimburi de emailuri si scrisori diplomatice, comerciale, juridice, la nivel international. Curs poate fi furnizat pentru corespondenta din limba romana si engleza.
Gold sales – un curs inovator si de impact major, marca Solaris, fiind axat pe folosirea Inteligentei Emotionale in vanzarile inteligente de emotii si servicii. Destinat tuturor echipelor operationale, cu efect maxim asupra profitabilitatii si performantei in vanzari de produse si servicii.
Conflict management – un curs util pentru toti cei responsabili de gestionarea eficienta a unui conflict sau a situatiilor neplacute cu clientii, de optimizare a relatiilor comerciale si de construire a unei relatii de incredere pe termen lung. Cursantii vor fi ajutati sa inteleaga si sa gestioneze mai bine relatiile incordate /tensionate / sensibile si vor fi instruiti cum sa transforme o reclamatie intr-o experienta pozitiva cu clientul, si care sunt solutiile de preintampinare a conflictelor comerciale.
Programe de fidelizare a clientilor – o abordare americana inteligenta, de calitate garantata, prin care Solaris va ofera metode si programe personalizate de fidelizare a clientilor companiei. Feedback-ul cursului va fi reflectat in comportamentul clientilor care, simtindu-se apreciati si valorificati, vor dori sa dezvolte relatiile comerciale cu dumneavoastra, va vor recomanda si promova serviciile, contribuind astfel la cresterea cifrei de afaceri.
Cei mai nemulțumiți clienți reprezintă cea mai mare sursă de informare.
– Bill Gates
Motivația este arta de a face oamenii să facă ceea ce vrei tu, pentru că ei doresc să o facă.
– Dwight Eisenhower
O afacere devotată în mod absolut către servicii de calitate va avea o singură grijă, cea referitoare la profituri. Vor fi jenant de mari.
– Henry Ford
Contact
Pentru a discuta despre dezvoltarea afacerii dumneavoastra si valorificarea ei, suntem la dispozitia dumneavoastra!